بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است!

http://esesclub.com/public/album_photo/46/6a/08/859e4_9e1a.JPG?c=9d76

خیلی سخته وقتی خبر مرگ عزیزترین فرد زندگیتان را بشنوید آنوقت بخواهید به روی خودتان نیاورید و به انجام وظیفه و کار روزمره خود مثل همیشه بپردازید!
خودم به عنوان نگارنده مطلب اتفاقا 18 سال قبل درست در چنین شبی _ 13 دی ماه_ همچین خبری را بهم داده بودند و تجربه تلخ چنین شرایطی را با پوست و استخوانم حس کرده ام.آنقدر شرایط  و ساعت های ابتدای تلخ و سخت می گذشت که حتی غذا خوردن و یا هر کار راحت دیگری را نمی توانستم انجام دهم چه برسد بخواهم به کارهای معمول روزانه ام بپردازم.
خلاصه اینکه جواد خیابانی معرفت به خرج داد و در بدترین روز زندگیش از انجام وظیفه سر باز نزد و گزارش بازی نفت با پرسپولیس را برای فوتبالدوستان بدون اینکه با گزارش های قبلیش تفاوتی قائل شود به نحو احسن انجام داد و این مهم فقط برای کسانی میسر خواهد شد که عاشق کارشان هستند و در قبال کسانیکه برایشان خدمتی انجام میدهد مسئول و متعهد هستند.
آری جواد خیابانی عاشق گزارش کردن برای مردم فوتبالدوست کشور می باشد.
لذا ما هم این مصیب وارده را به جواد خیابانی  گزارشگر عاشق و مردمی صدا وسیما تسلیت عرض می کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 14 / 10 / 1392برچسب:مناسبتی,جواد خیابانی,گزارشگران سیما, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com